Firma
Dzielnica

Pielęgnacja ciała

Pobudzające właściwości natrysku

Natrysk to znakomity sposób na ekspresowe odświeżenie i orzeźwienie. W ciągu dnia można z niego korzystać wielokrotnie.
Dzięki prysznicowi możemy nie tylko oczyścić ciało, ale i duszę. "Terapeutyczne" działanie natrysku zależy od jego temperatury. Im jest wyższa, tym bardziej uspokaja. Gorąca woda pomaga rozluźnić mięśnie i ułatwia zasypianie, chłodna usuwa zmęczenie, ciepła działa uspokajająco.



Orzeźwienie o poranku

Krótki zimny prysznic przyda się nam po nieprzespanej nocy. Zadziała energetyzująco, jeśli w ciągu dnia padamy ze zmęczenia, a przed nami jeszcze mnóstwo obowiązków. Pod wpływem zimnej wody ochłodzona krew na początku wolniej krąży, by później przyspieszyć, rozbudzając nasz organizm. Chłodny natrysk nie powinien trwać dłużej niż dwie minuty. Jeśli od razu po kąpieli wysuszymy się energicznie ręcznikiem, nie zmarzniemy. Uwaga! Zimnych pryszniców powinny unikać osoby ze skłonnością do przeziębień.



Balsam dla ciała i duszy

Strumień o temperaturze ciała podziała uspokajająco. Skuteczniej niż kąpiel oczyści skórę. Ciepły prysznic możemy brać nawet przez kwadrans. Taki natrysk jest najlepszy dla osób ze skłonnością do pękających naczyniek lub żylaków, które powinny unikać wody za gorącej i za zimnej.



Zabawa w ciepło-zimno

Naprzemienny prysznic w ciągu kilku minut rozluźni mięśnie i pobudzi krążenie. Poprawi również ukrwienie skóry i pomoże zwalczyć cellulit. Najpierw puszczamy przez trzy minuty strumień ciepłej wody, a potem przez 15 sekund zimnej. Powtarzamy kilka razy. Kończymy zawsze strumieniem zimnej wody i wycieramy energicznie ciało. Uwaga! Przy kłopotach z krążeniem, naprzemienne strumienie wody nie są wskazane.



Miłe zakończenie dnia

Wypełnione pracą dni wywołują zmęczenie. Upragnione ukojenie przyniesie ciepła woda. Pamiętajmy jednak, że gorąco nie tylko odpręża, ale i osłabia. Dlatego pod strumieniem gorącej wody przebywamy nie dłużej niż trzy, cztery minuty. Gorącej wody powinny unikać osoby mające kłopoty z sercem.



Hydromasaż

Pod prysznicem można wykonać masaż. Strumień wody kierujemy zawsze od stóp w górę, a potem od głowy w dół, czyli zawsze w kierunku serca. Razem z ciepłym strumieniem, skierowanym na kark, ramiona i plecy spłynie z nas zmęczenie i stres.



Pachnące ukojenie

Kąpiel pod prysznicem uprzyjemnią żele i pianki myjące. Pachnące ziołami lub soczystymi owocami mogą dodać animuszu lub odprężyć. Mięta działa odświeżająco, lawenda i melisa uspokajają, likwidują zmęczenie, ułatwią zasypianie, a eukaliptus i cyprys odprężają.








 Piękna skóra

 Piersi

 Nawilżacze skóry

 Masaż

 Cellulitis

 Zapachy

 Zabiegi solą

 Lecznicza siła wody

 Zadbajmy o siebie....

 Pielęgnacja ciała

 Badać się czy nie?

 Zdrowe odchudzanie

 Woda, woda, woda...

 Co i ile pić