Firma
Dzielnica

Grzbiet

1.PODCIˇGANIE SZTANGI W OPADZIE
Po uchwyceniu dłońmi sztangi, stań wyginając kręgosłup do przodu a następnie pochyl się tak, aby tułów był prawie równoległy do podłogi. Sztangę możesz chwyć nadchwytem lub podchwytem, rozstaw ręce na szerokość barków lub trochę większą, powoli podciągnij sztangę w kierunku brzucha, starając się napinać mięśnie grzbietu, minimalizując pracę bicepsu. Opuszczaj powoli sztangę, aż do pełnego rozciągnięcia mięśni grzbietu.

2.ŚCIˇGANIE DRˇŻKU WYCIˇGU
Chcąc prawidłowo wykonać to ćwiczenie chwyć dłońmi drążek wyciągu (ułożenie dłoni może być nachwytem, podchwytem lub neutralnym). Silnym ruchem ściągaj drążek do dołu w kierunku karku lub górnych partii klatki, przenosząc łokcie do tyłu i przywodząc do siebie łopatki. W końcowym dolnym punkcie ruchu zrób minimalną przerwę i następnie powoli, kontrolując ruch drążka powróć do pozycji początkowej z rękoma w pełni wyciągniętymi nad głową.

3.ŚCIˇGANIE WYCIˇGU DOLNEGO SIEDZˇC
Wykonując ściąganie na siedząco, usiądź trzymając tułów prawie prostopadle do podłogi (kąt między tułowiem a udami około 80-90 stopni) i zwiększ nieco naturalne wygięcie kręgosłupa. Takie ułożenie tułowia utrzymuj przez całą serię. Uginając kolana odkryjesz, że redukuje to naprężenie w dolnych partiach grzbietu.Chwyć drążek wyciągu (może to być dowolny rodzaj drążka), przyciągnij drążek do tułowia (maksymalnie napinając mięśnie grzbietu) i wróć do pozycji początkowej, prostując ręce.

4.PODCIˇGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE
Oprzyj się o ławeczkę, kładąc jedno kolano na ławkę (lewe kolano, jeżeli ćwiczymy prawą ręką), weź do ręki sztangielkę (tułów prawie równoległy do podłogi) i opuść ją swobodnie w dół, następnie przyciągnij rękę tak, aby sztangielka dotykała boku tułowia i opuść ponownie, zrób 10-15 powtórzeń i zmień rękę. Sztangielkę chwyć tak, aby kciuk był skierowany do przodu. Możesz robić 2-4 serie po 10-15 powtórzeń.








 Klub Aktywnej Mamy

 AKTYWNE 9 miesięcy

 Implanty piersi

 Powiększanie piersi

 Przed operacją pla...

 Operacje plastyczn...

 Operacja plastyczn...

 Liposukcja

 Nogi

 Grzbiet

 DIETY

 DIETA - praktyczne...

 Barki

 ABC Diety

 Klatka piersiowa

 Aerobik

 Jogging

 Zdrowy sen

 Brzuch

 Program ćwiczeń

 Program kształtują...

 Rozgrzewka

 Składniki Diety

 Rozgrzewka i schło...

 Biegaj dla zdrowia

 Rower ...

 Po co..?

 Ćwiczenia na pośla...

 Brzuch

 Fitness w Polsce

 Zajęcia muscle

 Zajęcia cardio

 Co składa się na f...

 Co to jest fitness...