Firma
Dzielnica

Ćwiczenia na pośladki

O pośladki trzeba dbać nie tylko przy pomocy właściwych kosmetyków. Odpowiednie, nieskomplikowane ćwiczenia wykonywane codziennie sprawią, że mięśnie pośladków będą w nienagannej formie.

Aby pośladki były jędrne i zdrowe:

Klękamy na kolanach i siadamy raz z jednej strony, raz z drugiej strony złożonych nóg.

Przynajmniej raz dziennie wykonajmy ok. 10 skłonów, nogi stawiamy w lekkim rozkroku i starajmy się dłońmi dotknąć podłogi, to świetne ćwiczenie dla mięśni pośladków.

Stań w lekkim rozkroku, ręce rozłóż na boki i wykonaj skręty tułowiem, raz w jedną, raz w drugą stronę.

Oprzyj się plecami o ścianę w lekkim przyklęku, ręce wyciągamy przed siebie i liczymy do dziesięciu; wstajemy i powtarzamy ćwiczenia ok. 5-10 razy; ćwiczenie to doskonałe jest na mięśnie pośladków i brzucha.









 Klub Aktywnej Mamy

 AKTYWNE 9 miesięcy

 Implanty piersi

 Powiększanie piersi

 Przed operacją pla...

 Operacje plastyczn...

 Operacja plastyczn...

 Liposukcja

 Nogi

 Grzbiet

 DIETY

 DIETA - praktyczne...

 Barki

 ABC Diety

 Klatka piersiowa

 Aerobik

 Jogging

 Zdrowy sen

 Brzuch

 Program ćwiczeń

 Program kształtują...

 Rozgrzewka

 Składniki Diety

 Rozgrzewka i schło...

 Biegaj dla zdrowia

 Rower ...

 Po co..?

 Ćwiczenia na pośla...

 Brzuch

 Fitness w Polsce

 Zajęcia muscle

 Zajęcia cardio

 Co składa się na f...

 Co to jest fitness...