Firma
Dzielnica

Ćwiczenia na pośladki

O pośladki trzeba dbać nie tylko przy pomocy właściwych kosmetyków. Odpowiednie, nieskomplikowane ćwiczenia wykonywane codziennie sprawią, że mięśnie pośladków będą w nienagannej formie.

Aby pośladki były jędrne i zdrowe:

Klękamy na kolanach i siadamy raz z jednej strony, raz z drugiej strony złożonych nóg.

Przynajmniej raz dziennie wykonajmy ok. 10 skłonów, nogi stawiamy w lekkim rozkroku i starajmy się dłońmi dotknąć podłogi, to świetne ćwiczenie dla mięśni pośladków.

Stań w lekkim rozkroku, ręce rozłóż na boki i wykonaj skręty tułowiem, raz w jedną, raz w drugą stronę.

Oprzyj się plecami o ścianę w lekkim przyklęku, ręce wyciągamy przed siebie i liczymy do dziesięciu; wstajemy i powtarzamy ćwiczenia ok. 5-10 razy; ćwiczenie to doskonałe jest na mięśnie pośladków i brzucha.










Warning: pg_connect(): Unable to connect to PostgreSQL server: could not connect to server: Connection refused Is the server running on host "localhost" and accepting TCP/IP connections on port 5432? in /home/virt02/www/egocentrum/postgresql.php3 on line 5
Połączenie z bazą nie powiodło się...